Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Forsman & Bodenfors kan vinna Titan

Publicerad: 26 juni 2015, 06:09
Uppdaterad: 6 december 2015, 11:56

Forsman & Bodenfors är den enda svenska byrå på shortlist i Titanium/Integrated.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Forsman & Bodenfors är nominerad för sin Zlatan-kampanj ”805 million names” för FN:s World Food Programme. Det var inför en match med PSG som Zlatan Ibrahimovic tatuerade in namnet på 50 svältande personer på sin kropp.

Hittills har byrån vunnit fem brons för den uppmärksammade kampanjen, som tidigare i år även belönades i D&AD.

Totalt är 37 bidrag nominerade i Titanium/Integrated.

LÄS ÄVEN

Så nådde Zlatans tatueringar 900 miljoner

Kolla in samtliga nomineringar i dokumentet här uppe till höger.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.