Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Folkoperan väljer Scholz & Friends

Publicerad: 19 Maj 2014, 11:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:37

Folkoperan byter byrå från Lowe Brindfors till Scholz & Friends.


Ämnen i artikeln:

Scholz Friends

Samarbetet med Folkoperan är långsiktigt och inom ramen för uppdraget ingår bland annat utveckling av den nuvarande kommunikationen.

Målet är också att lyfta andra aktiviteter än föreställningarna som Folkoperan sätter upp.

– Scholz & Friends har gjort så bra reklam för stora kunder som Fritidsresor och för mindre kunder som Frälsningsarmén. De visar hög kreativitet och är insiktsfulla och lyhörda för vår verksamhet. Det ska bli spännande att se hur ett litet operahus som Folkoperan kan ta stor plats i stockholmarnas medvetande, säger Folkoperans kommunikationschef Elenor Wolgers i ett pressmeddelande.

Arbetet med Scholz & Friends första kampanj för Folkoperan pågår just nu.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Scholz Friends

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.