Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Folkoperan väljer Scholz & Friends

Folkoperan byter byrå från Lowe Brindfors till Scholz & Friends.


Publicerad 2014-05-19 11:39
Uppdaterad 2015-12-06 12:37

Ämnen i artikeln:

Scholz Friends

Dela artikeln:

Samarbetet med Folkoperan är långsiktigt och inom ramen för uppdraget ingår bland annat utveckling av den nuvarande kommunikationen.

Målet är också att lyfta andra aktiviteter än föreställningarna som Folkoperan sätter upp.

– Scholz & Friends har gjort så bra reklam för stora kunder som Fritidsresor och för mindre kunder som Frälsningsarmén. De visar hög kreativitet och är insiktsfulla och lyhörda för vår verksamhet. Det ska bli spännande att se hur ett litet operahus som Folkoperan kan ta stor plats i stockholmarnas medvetande, säger Folkoperans kommunikationschef Elenor Wolgers i ett pressmeddelande.

Arbetet med Scholz & Friends första kampanj för Folkoperan pågår just nu.

Dante Thomsen

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.