Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Felaktig uppgift om Tre Kronors resultat i Dagens Media

Dagens pappersutgåva av Dagens Media anger felaktigt att Tre Kronor Medias rörelseresultat landade på minus 5,4 miljoner. I själva verket var rörelseresultatet minus 5 392 kronor.

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se


Publicerad: 26 September 2012, 09:08
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:10

Ämnen i artikeln:

Tre Kronor

I en tabell som visar mediebyråernas omsättning samt rörelseresultat för 2011 blev en siffra för Tre Kronor Media fel.

I Dagens Medias tabell angavs siffran 5,4 miljoner kronor, vilket alltså inte stämmer.

Bolagets rörelseresultat 2011 uppgick till minus 5 392 kronor.

Dagens Media ber om ursäkt för felet.

Ämnen i artikeln:

Tre Kronor

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.