Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Farsta Centrum väljer John Doe Worldwide

Publicerad: 20 Mars 2012, 09:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:29

John Doe Worldwide ska ta fram en ny varumärkesplattform åt Farsta Centrum, och spetsa till kommunikationen.


Farsta Centrum, med 14 miljoner besökare per år, valde John Doe Worldwide efter en pitch.  

– Vi har haft ett bra 2011 trots konjunkturläget, men nu vill vi växla upp ytterligare och därför har vi anlitat John Doe Worldwide, som konkretiserade vår brief på ett väldigt spännande och utmanande sätt, säger Helene Andersson, marknadsansvarig på Farsta Centrum i ett pressmeddelande.

Samarbetet inbegriper en översyn av såväl varumärkesplattformen som kommunikations- strategin. Det första synliga resultatet av samarbetet kommer att ta plats i media under hösten.

– Exakt i vilken riktning vi kommer att ta kommunikationen är således alldeles för tidigt att säga. Men att vi kommer ta ut svängarna tillsammans råder det inga tvivel om, säger Mehrnaz Bejne, projektledare och planner på John Doe Worldwide.

Henrik Widell

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.