Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag18.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Eventguldet till Deportivo

Publicerad: 23 April 2014, 17:59
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:40

Deportivos Unicef-kampanj var förra årets bästa event enligt Guldäggets jury.


Kampanjen genomfördes under sommarens Gothia Cup i Göteborg, där en svettmaskin förvandlade deltagarnas svett till vatten.

Silveräggen i Event vanns av CP+B Europe och Sony Mobile för The Great Phone Swap och till Saatchi & Saatchi och Luger för Popaganda-kampanjen The Live Quiz Release.

Om vinnarkampanjen

Byrå: DeportivoBidragsnamn: Sweat for Water Uppdragsgivare: UNICEF och Gothia CupÖvrigt: Deportivo

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.