Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

"Ett mycket spetsigt förslag" – Svenskt Näringsliv Försäkringsinformation om samarbetet med Millstone Group

Publicerad: 17 September 2014, 08:34
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:28

Svenskt Näringsliv Försäkringsinformation inleder samarbete med Millstone Group.


Svenskt Näringsliv Försäkringsinformation (Finfa) hjälper företag som har tecknat eller har för avsikt att teckna avtalsförsäkringar. Verksamheten växlar nu om sina medieinvesteringar från traditionella till digitala medier.

I den processen ska Millstone Group förbättra kännedomen om företagets tjänster kring avtalsförsäkringar. Valet av Millstone Group baseras på mediebyråns transparenta rådgivningsexpertis med löfte om maximal avkastning och mätbara resultat, säger Mari Holm, Svenskt Näringsliv Försäkringsinformation, i ett pressmeddelande.

– Vi spenderar allt mer tid i digitala medier. Därför känns det relevant för oss att vikta om vår marknadsföring från traditionell till digitala kanaler. Millstone har presenterat ett mycket spetsigt förslag på hur vi effektivare når vår målgrupp. Det ska bli spännande att se skillnaden och kunna mäta effekten av förflyttningen.

Simon Andrén

simon.andren@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.