En nominering i Creative Data

2017-06-19 09:01  
Åkestam Holsts "Ikea Retail Therapy".

CANNES LIONS 2017. Ett enda svenskt bidrag har vinstchans i Creative Data.

Åkestam Holst är den enda svenska byrå på shortlist i Creative Data. Återigen är byrån nominerad för ”Ikea Retail Therapy”. Kampanjen vann tidigare i år bland annat ett Guldägg.

Sedan tidigare har Åkestam Holst inte mindre än nio nomineringar för ”Ikea Retail Therapy”. Tre i Promo & Activation, tre i Cyber och tre i Direct. Nu är kampanjen alltså uppe i tio nomineringar.

Totalt är 77 bidrag nominerade i Creative Data.

Alla svenska nomineringar i Creative Data

”Ikea Retail Therapy”/ Ikea/ Åkestam Holst (MEC)

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt