Gå direkt till textinnehållet

Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Prenumerera


Byråer

En nominering i Creative Data

Åkestam Holsts "Ikea Retail Therapy".

CANNES LIONS 2017. Ett enda svenskt bidrag har vinstchans i Creative Data.


Publicerad 2017-06-19 07:01

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

Åkestam Holst är den enda svenska byrå på shortlist i Creative Data. Återigen är byrån nominerad för ”Ikea Retail Therapy”. Kampanjen vann tidigare i år bland annat ett Guldägg.

Sedan tidigare har Åkestam Holst inte mindre än nio nomineringar för ”Ikea Retail Therapy”. Tre i Promo & Activation, tre i Cyber och tre i Direct. Nu är kampanjen alltså uppe i tio nomineringar.

Totalt är 77 bidrag nominerade i Creative Data.

Alla svenska nomineringar i Creative Data

”Ikea Retail Therapy”/ Ikea/ Åkestam Holst (MEC)

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.