Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag05.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

En nominering i Creative Data

Publicerad: 19 Juni 2017, 07:01
Uppdaterad: 19 Juni 2017, 07:09

Åkestam Holsts "Ikea Retail Therapy".

CANNES LIONS 2017. Ett enda svenskt bidrag har vinstchans i Creative Data.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Åkestam Holst är den enda svenska byrå på shortlist i Creative Data. Återigen är byrån nominerad för ”Ikea Retail Therapy”. Kampanjen vann tidigare i år bland annat ett Guldägg.

Sedan tidigare har Åkestam Holst inte mindre än nio nomineringar för ”Ikea Retail Therapy”. Tre i Promo & Activation, tre i Cyber och tre i Direct. Nu är kampanjen alltså uppe i tio nomineringar.

Totalt är 77 bidrag nominerade i Creative Data.

Alla svenska nomineringar i Creative Data

”Ikea Retail Therapy”/ Ikea/ Åkestam Holst (MEC)

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.