Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Dubbla vinstchanser i Innovation

Publicerad: 18 Juni 2017, 15:44
Uppdaterad: 19 Juni 2017, 05:40

“The Humanium Metal Initiative” av Åkestam Holst och Great Works.

CANNES LIONS 2017. Garbergs och Åkestam Holst får ytterligare chans att vinna.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

De svenska byråerna lyckas få två bidrag på shortlist i kategorin Innovation. Åkestam Holst är återigen nominerad för ”The Humanium Metal Initiative”, som även Great Works varit inblandade i, medan Garbergs kan vinna för Pride-kampanjen ”Los Santos Pride.

Den norska byrån Pol har också en nominering för Audis "The Enter Sandbox VR Experience", som även svenska Mediamonks varit inblandade i.

Totalt nomineras 35 bidrag i Innovation.

Alla svenska nomineringar i Innovation

“Los Santos Pride”/ Stockholm Pride/ Garbergs

“The Humanium Metal Initiative”/ IM/ Åkestam Holst (Great Works)

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.