Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Dubbla vinstchanser för Garbergs

Publicerad: 26 juni 2015, 06:22
Uppdaterad: 6 december 2015, 11:56

Garbergs har två nomineringar i Branded Content & Entertainment. Men F&B når snäppet högre.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

De svenska byråerna har tillsammans sex nomineringar i Branded Content & Entertainment. Allra flest har Forsman & Bodenfors med tre vinstchanser FN:s Zlatan-kampanj.

Garbergs ligger dock inte långt efter med sina två nomineringar. Byrån kan vinna för både Barncancerfonden och Björn Borg.

Totalt är 143 bidrag nominerade i Branded Content & Entertainment.

 

Samtliga svenska nomineringar

ANR BBDO ”Living with Lag” Umeå Energi/Ume.net Stopp/Family, Hard Hat

Garbergs ”A Hair Raising Message” Barncancerfonden Adamsky

Forsman & Bodenfors ”805 million names” UN World Food Programme New Land, Iconoclast (3 nomineringar)

Garbergs ”First Person Lover” Björn Borg River

Kolla in alla nomineringar i dokumentet här uppe till höger.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev