Få hela storyn
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 26 juni 2015, 06:22
Uppdaterad: 6 december 2015, 11:56
Garbergs har två nomineringar i Branded Content & Entertainment. Men F&B når snäppet högre.
Ämnen i artikeln:
Cannes LionsDe svenska byråerna har tillsammans sex nomineringar i Branded Content & Entertainment. Allra flest har Forsman & Bodenfors med tre vinstchanser FN:s Zlatan-kampanj.
Garbergs ligger dock inte långt efter med sina två nomineringar. Byrån kan vinna för både Barncancerfonden och Björn Borg.
Totalt är 143 bidrag nominerade i Branded Content & Entertainment.
Samtliga svenska nomineringar
ANR BBDO ”Living with Lag” Umeå Energi/Ume.net Stopp/Family, Hard Hat
Garbergs ”A Hair Raising Message” Barncancerfonden Adamsky
Forsman & Bodenfors ”805 million names” UN World Food Programme New Land, Iconoclast (3 nomineringar)
Garbergs ”First Person Lover” Björn Borg River
Kolla in alla nomineringar i dokumentet här uppe till höger.
Ämnen i artikeln:
Cannes Lions