Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Digitalt ska lyfta Svensk Fast

Publicerad: 11 Oktober 2013, 06:04
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:31

Svensk Fastighetsförmedling väljer Acne som ny reklambyrå.


Ämnen i artikeln:

Acne AdvertisingSvensk Fastighetsförmedling

Tidigare jobbade Svensk Fastighetsförmedling med Blomquist Annonsbyrå. Men när varumärket ska utvecklas behöver mäklarbolaget en reklambyrå med bredd och som är stark digitalt, skriver marknadschefen Camilla Tienso i ett mejl till Dagens Media.

Fem byråer deltog i pitchen.

– Acne visade prov på såväl genomtänkt strategi som hög kreativ höjd genom hela pitchen. Acne har kompetens inom många områden, sitt ursprung i design och är kända för starka idéer och innovativa lösningar.

När den första kampanjen från Acne ska gå upp är ännu inte klart.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev