Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Digitalt ska lyfta Svensk Fast

Svensk Fastighetsförmedling väljer Acne som ny reklambyrå.


Publicerad 2013-10-11 06:04
Uppdaterad 2015-12-06 13:31

Ämnen i artikeln:

Acne Advertising

Dela artikeln:

Tidigare jobbade Svensk Fastighetsförmedling med Blomquist Annonsbyrå. Men när varumärket ska utvecklas behöver mäklarbolaget en reklambyrå med bredd och som är stark digitalt, skriver marknadschefen Camilla Tienso i ett mejl till Dagens Media.

Fem byråer deltog i pitchen.

– Acne visade prov på såväl genomtänkt strategi som hög kreativ höjd genom hela pitchen. Acne har kompetens inom många områden, sitt ursprung i design och är kända för starka idéer och innovativa lösningar.

När den första kampanjen från Acne ska gå upp är ännu inte klart.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.