Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

"Det är lite vemodigt"

Publicerad: 1 December 2010, 08:50
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:29

Tre frågor till Fredrik Jerlov, grundare av Jerlov Kommunikation, som i dag byter namn till Cordovan Communication.


Ämnen i artikeln:

Cordovan

Det var i slutet av maj som reklambyrån köptes upp av Cordovan Communication. Från och med i dag byter byrån namn, för att slås ihop med ägaren.

Fredrik Jerlov blir varumärkesstrateg i den nya organisationen.

Hur känns det att ditt namn försvinner?

– Lite vemodigt. Men samtidigt spännande. Man måste utveckla sig, och det här är ett sätt för både mig och mina medarbetare att göra så.

Vad betyder sammanslagningen för byrån?

– Det betyder att byrån blir starkare och bredare. Att den får mer resurser, och att vi kan ge våra kunder bättre service.

Vad betyder sammanslagningen för kunderna?

– Kunderna får nu en mer komplett produkt, med större och bredare erbjudanden och mycket större resurser.

Ardalan Samimi


Ämnen i artikeln:

Cordovan

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.