Byråer
De kan bli Årets säljorganisation
Publicerad: 7 april 2017, 12:02
Uppdaterad: 10 april 2017, 11:09
Nu är det klart vilka som kan vinna det ärofyllda priset i Stockholm Media Award 2017.
Den 17-18 maj arrangerar Sveriges mediebyråer Stockholm Media Week på Chinateatern i Stockholm. Då ska bland annat pris för Årets säljorganisation delas ut till en lycklig vinnare.
I dag offentliggjordes vilka som har chans att kamma hem titeln.
De nominerade är:
Aller MediaBonnier News SalesDiscovery Network SwedenMitt iMTGSchibsteds Sales & Inventory (SSI)United ScreensVisual Art
Juryn, som består av välkända namn från mediebyråbranschen, är:
Peter Arnesson, Bizkit HavasEmelie Färnkvist, HowCom Benjamin Holmfred, Mindshare Eva Samuelsson, Phd Nina Santini, Vizeum
Bedömningskritierna för Årets säljorgansation lyder som följande:
”För att nomineras i StockholmMediaAwards kategori Årets Säljorganisation skall man som ett medieföretags säljorganisation ha skapat stor nytta för sina annonsörer, samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. Man skall som säljorganisation ha utfört sina uppdrag över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt.”
Stockholm Media Award delas även ut till Årets Kampanj, Årets Annonsör och Årets Branschpersonlighet.