Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

De kan bli Årets säljorganisation

Publicerad: 7 april 2017, 12:02
Uppdaterad: 10 april 2017, 11:09

Nu är det klart vilka som kan vinna det ärofyllda priset i Stockholm Media Award 2017.


Den 17-18 maj arrangerar Sveriges mediebyråer Stockholm Media Week på Chinateatern i Stockholm. Då ska bland annat pris för Årets säljorganisation delas ut till en lycklig vinnare.

I dag offentliggjordes vilka som har chans att kamma hem titeln.

De nominerade är:

Aller MediaBonnier News SalesDiscovery Network SwedenMitt iMTGSchibsteds Sales & Inventory (SSI)United ScreensVisual Art

Juryn, som består av välkända namn från mediebyråbranschen, är:

Peter Arnesson, Bizkit HavasEmelie Färnkvist, HowCom                Benjamin Holmfred, Mindshare                      Eva Samuelsson, Phd Nina Santini, Vizeum 

Bedömningskritierna för Årets säljorgansation lyder som följande:

”För att nomineras i StockholmMediaAwards kategori Årets Säljorganisation skall man som ett medieföretags säljorganisation ha skapat stor nytta för sina annonsörer, samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. Man skall som säljorganisation ha utfört sina uppdrag över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt.”

Stockholm Media Award delas även ut till Årets Kampanj, Årets Annonsör och Årets Branschpersonlighet.

Mikaela Åkerman

Mikaela.Akerman@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.