Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

De kan bli årets mediesäljare

Publicerad: 20 Maj 2010, 06:35
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:50

Två män och två kvinnor gör upp om Mindshares titel ”Årets Mediesäljare”.


Prisets syfte är att ”hylla mediesäljarkåren då det är i samarbete med mediesäljarna som det skapas särskiljande, relevanta och effektiva medielösningar för de gemensamma kunderna”.

Alla nominerade har, enligt Mindshare, visat prov på affärs- och varumärkesförståelse, kreativitet och proaktivitet.

De nominerade är:

Eric Beckman, MTG Radio (nominerad för tredje gången)

Emma Hallerstedt, Aftonbladet.se

Nicklas Norrby, TV4

Hanna Willquist, Bonnier Tidskrifter

Förra året kammades priset hem av Maria Wade, då på Svd.se.

Mindshare delar även ut priset till ”Årets planner/traffic”. De nominerade i den kategorin är:

Sophie Brusberg, TV4 (vann utmärkelsen 2008)

Miriam Palaric, MTV

Jenni Strand, Adform

Förra året tog Christin Hjorth på MTG TV hem titeln.

Priset delas ut – för trettonde gången – den 27 maj. Eventet direktsänds på Dagensmedia.se.

Vem tycker du ska vinna? Rösta i spalten uppe till höger.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.