Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag01.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

De kan bli årets mediesäljare

Publicerad: 10 Maj 2011, 06:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:11

Aftonbladet, Spotify och Bonnier creative. Det är några av företagen vars säljare kan prisas av Mindshare.


Ämnen i artikeln:

SpotifyKanal 9Kanal 5Aftonbladet

För fjortonde gången ska mediebyrån Mindshare dela hylla mediesäljarna genom att kora ”årets mediesäljare” – som förra året vanns av Nicklas Norrby på TV4.

För att bli nonimerad ska man ha ”visat prov på affärs-/varumärkesförståelse, kreativitet, pro-aktivitet samt besitta en hög servicenivå”.

– Det senaste året har bjudit på en extremt hög efterfrågan i många medier och det har ställt väldigt speciella krav på våra mediekontakter. I det ökade bruset har vi alla behövt lägga extra energi för att skapa effektiv, engagerande kommunikation för våra kunder och de nominerade har verkligen utmärkt sig genom sin affärsmässighet och sitt driv, säger Fredrik Edberg, vice vd på Mindshare och juryordförande, i ett pressmedddelande.

Årets nominerade är:

• Josefine Kvarnström på Aftonbladet Event

• Stefan Palmquist på Spotify

• Peter Sverdrup på Kanal5 & Kanal9

• Hanna Willquist på Bonnier Creative (nominerad för andra året i rad)

För fjärde gången delas även ut ett pris till årets traffic/planner.

De nominerade är:

• Sophie Brusberg på TV4 (vann utmärkelsen både 2008 och 2010)

• Åsa Djurberg på Mediekompaniet

• Dennis Larsson på AdProfit

• Pernilla Undsjö på MTG Creative

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.