Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

De kammar hem Luftfartsverket

Publicerad: 8 Mars 2012, 13:47
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:30

Springtime och Nordic Brand Reality är två av vinnarna i Luftfartsverkets reklamupphandling.


Upphandlingen, som pågått sedan juli förra året, gäller fyra områden:

Strategisk rådgivning

Pr-tjänster

Reklamtjänster

Digitala tjänster.

Totalt sett lämnade 29 byråer in anbud i upphandlingen och bland vinnarna fanns alltså Nordic Brand Reality, som både blir Luftfartsverkets reklambyrå och strategiska rådgivare.

Pr-uppdraget gick i sin tur till Springtime medan Teknomedia blir byråns digitala byrå.

En byrå missade upphandlingen då anbudet kommit in för sent.

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.