Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Comviq till Deasign

Comviq väljer Deasign som strategisk digital partner efter en pitch.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Publicerad: 02 Maj 2012, 14:01
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:23

Ämnen i artikeln:

DeasignTele2Comviq

Uppdraget består i att arbeta med, och förbättra, alla aspekter av Comviqs digitala kanaler, skriver Deasign i ett pressmeddelande. Fokus ligger på att utveckla Comviqs digitala affär och kundupplevelse.

– Comviq har en stor digital affär, den ska vi som digitalbyrå fokusera på att göra ännu bättre, säger Deasigns vd Axel Bendrik till dagensmedia.se.

För Deasign blir Comviq ett av byråns större uppdrag.

– Det är en stor vinst för oss, det känns jättekul, säger Axel Bendrik.

Blir det stora förändringar i Comviqs digitala närvaro?

– Det är för tidigt att säga, vi kommer att arbeta löpande med de befintliga digitala kanalerna.

Arbetsgruppen på Deasign utgörs av projektledare Niklas Grennard, ad Daniel Flodman, informationsarkitekt Erik Göransson, ad Jens Eriksson och strateg Anna Rosang.

Ämnen i artikeln:

DeasignTele2Comviq

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.