Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag12.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Comviq och Betsafe väljer nystartad byrå

Publicerad: 10 April 2013, 11:06
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:49

I januari startades eventbyrån Perfect Noise av BSP-medarbetare som lämnat. Nu knyter byrån till sig Betsafe och Comviq.


Perfect Noise startades i januari av avhoppare från byrån BSP Marketing tillsammans med Pontus Wiking som anslöt från den egna byrån Standing Ovation. Med sig fick de kunder som Carlsberg och Nordea.

Nu ansluter äver telefoniföretaget Comviq och spelsajten Betsafe som väljer Perfect Noise som eventbyrå.

– Det är helt fantastiskt med tanke på att vi är en så ny byrå. Det passar oss väldigt bra med tanke på de aktiviteter och kampanjer som vi jobbar med. Vi är extremt glada och kommer jobba väldigt hårt, säger Teddy Getachew, en av grundarna till Perfect Noise till Dagens Media.

Perfect Noise siktar på en omsättning på 35 miljoner kronor under sitt första år, och förväntar sig behöva nyrekrytera under året.

Teddy Getachew är nöjd med starten.

– Det som är fantastiskt att se är de människor som vi jobbar med och de nätverk vi har byggt. En stor del av de som jobbar här har jobbat med mig på BSP. Det som är hjärtat är de arbetskollegor som vi har här.

Nu börjar arbetet med att marknadsföra de nya kunderna.

– Vi kommer jobba med aktivering av deras sponsorskap. För Comviq ska vi säkerställa att deras budskap kommer ut på rätt sätt. Det gäller även för Betsafe. Vi har tagit fram plattformar för dem att utnyttja på plats för att kommunicera före, under och efter.

Sebastian Parkkila

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.