Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Casinostugan väljer Adon

Publicerad: 11 September 2014, 08:48
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:29

Uppstickaren inom nätcasino har efter upphandling utsett Adon som mediebyrå.


Ämnen i artikeln:

Adon

Dagens Media har tidigare berättat om Casinostugan Casino, det senaste tillskottet på den svenska nätcasino-markanden, som satsar på en folklig profil och ett lugnt tempo i sin kommunikation. Payoffen är "För oss som vil vinna i lugn och ro", och en harmonisk älg har tagits fram som symbol för bolaget.

Nu är det klart att spelbolaget valt Adon som mediebyrå efter en upphandling under våren.

– Det finns många spännande utmaningar och möjligheter i spelbranschen där realtidsinformation och teknik möjliggör nya försäljningsdrivande kommunikationslösningar. Något vi dagligen arbetar med tillsammans med Casinostugan för att uppnå. Vi är mycket glada att valet föll på oss och ser fram emot fortsätta genomföra framgångsrika aktiviteter tillsammans, säger Tommy Gapinski på Adon i ett pressmeddelande.

Michel Sterk, Brand Manager på Casinostugan:

– Valet föll på Adon då de hade flera starka sidor. Dels gillade vi att samtliga medarbetare på AdOn har gedigen erfarenhet från mediabranschen och har en mycket bra kunskap om samtliga mediekanaler, säger han i pressmeddelandet.

Arbetsgruppen på Adon

Projektledare och rådgivare: Tommy Gapinski

Campaign Manager: Kristoffer Åkesson

Digital rådgivare: Adela Vergara

TV rådgivare: Kerstin Åström

Simon Andrén

simon.andren@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Adon

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.