Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

onsdag12.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Cannes Lions missade svenskt lejon

Publicerad: 30 juni 2009, 08:11
Uppdaterad: 6 december 2015, 16:19

Family Business och Absolut vann ett bronslejon – i efterhand.


Family Business fick idag ett mejl från reklamfestivalen Cannes Lions, som ägde rum förra veckan, där det berättades att byrån och deras kund Absolut har vunnit ett brons i Design-kategorin.

”Vi visste inget förrän nu och det verkar ju inte ni heller fått veta eftersom det bara rapporterats om de andra svenska designlejonen”, skriver Mårten Knutsson, kreativ chef på Family Business, i ett mejl.

Dagens Media har sökt Mårten Knutsson.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.