Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Cabomba värvar Cloettas varumärkeschef

Publicerad: 15 Augusti 2012, 13:29
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:14

Cloettas varumärkeschef, Claes Ekström, går till varumärkesbyrån Cabomba Brothers.


Ämnen i artikeln:

Cloetta

– Jag jobbade med Cloettas varumärkesposition tillsammans med Cabomba Brothers. Vi jobbade bra ihop och hade en samsyn angående varumärken, säger Claes Ekström.

Han fortsätter:

– Jag har jobbat med snabbrörliga konsumentvaror i 20 år, både nationellt och internationellt men har länge varit intresserad av konsultsidan. När jag nu tog steget var Cabomba Brothers förstahandsvalet.

Så hur känns det att hoppa över till andra sidan?

– Som en stor och rolig utmaning.

Cabombas vd, Lars Källgren, säger i ett pressmeddelande:

– Vi har sökt efter någon med erfarenheter från dagligvaruhandeln och jag är glad att vi fått in Claes i gänget.

Henrik Widell


Ämnen i artikeln:

Cloetta

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.