Brons till Volvokampanjen "Moments"

2018-06-20 21:30  

CANNES LIONS 2018. Forsman & Bodenfors "Moments" tilldelas brons i kategorin Film Craft.

Under tredje dagens prisutdelningar i Cannes kammar kampanjen "Moments" för Volvo Cars, framtagen av Forsman & Bodenfors, hem ett brons i kategorin Film Craft.

"Sometimes the moments that never happen, matter the most" lyder copyn för kampanjen. I den känslosamma reklamfilmen dramatiserar Volvo Cars och Forsman & Bodenfors alla de vackra ögonblick i livet som kan ske tack vare att vissa saker – som en dödlig bilolycka – faktiskt inte sker.

Hanna Frick

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt