Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Brons till Volvokampanjen "Moments"

CANNES LIONS 2018. Forsman & Bodenfors "Moments" tilldelas brons i kategorin Film Craft.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Publicerad: 20 Juni 2018, 19:30
Uppdaterad: 21 Juni 2018, 06:33

Ämnen i artikeln:

Volvo CarsForsman Bodenfors

Under tredje dagens prisutdelningar i Cannes kammar kampanjen "Moments" för Volvo Cars, framtagen av Forsman & Bodenfors, hem ett brons i kategorin Film Craft.

"Sometimes the moments that never happen, matter the most" lyder copyn för kampanjen. I den känslosamma reklamfilmen dramatiserar Volvo Cars och Forsman & Bodenfors alla de vackra ögonblick i livet som kan ske tack vare att vissa saker – som en dödlig bilolycka – faktiskt inte sker.

Ämnen i artikeln:

Volvo CarsForsman Bodenfors

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.