Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Blir programmatic-chef på Group M

Group M rekryterar Maya Garkusha till rollen som Head of Programmatic.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 05 Juni 2015, 05:27
Uppdaterad: 06 December 2015, 11:59

Ämnen i artikeln:

Group M

Maya Garkusha kommer närmast från Tre Kronor där hon ansvarat för realtidsstyrda köp.

– Jag ser verkligen fram emot att arbeta på Group M och kunna bidra med utvecklingen av de programmatiska köpen. Det är ett område som är i stor förvandling och som kräver förståelse för teknik, analys och media, områden jag brinner för, säger Maya Garkusha, i ett pressmeddelande.

Maya Garkusha ska rapportera till Hans Burbidge, vice vd på Group M.

Ämnen i artikeln:

Group M

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.