Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Bizkit drar igång lojalitetsbolag

Bizkit Wisely och Plantagens förre marknadsdirektör Eric Lundberg startar bolaget Oculos i Sverige. Bolaget är specialiserat på digital kunddialog och lojalitet.


Publicerad 2013-09-16 06:04
Uppdaterad 2015-12-06 13:34

Ämnen i artikeln:

Wisely

Dela artikeln:

Sedan tidigare finns Oculos på den norska marknaden. Det norska bolaget äger också 34 procent av svenska Oculos, medan Bizkit Wisely och Eric Lundberg äger 33 procent vardera.

– Det här en ett viktigt steg i vår strävan att göra våra kunders affär så heltäckande och lönsam som möjligt. Medielandskapet blir alltmer komplext och det är viktigt för oss att ihop med våra kunder navigera rätt för att de skall vinna sitt marknadskrig, säger Johan Eidmann vd på Bizkit Wisely, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.