Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Just nu kan du uppleva tekniska problem på dagensmedia.se. Vi jobbar för fullt med att åtgärda dessa!

Byråer

Bizkit drar igång lojalitetsbolag

Publicerad: 16 September 2013, 06:04
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:34

Bizkit Wisely och Plantagens förre marknadsdirektör Eric Lundberg startar bolaget Oculos i Sverige. Bolaget är specialiserat på digital kunddialog och lojalitet.


Ämnen i artikeln:

WiselyBizkit

Sedan tidigare finns Oculos på den norska marknaden. Det norska bolaget äger också 34 procent av svenska Oculos, medan Bizkit Wisely och Eric Lundberg äger 33 procent vardera.

– Det här en ett viktigt steg i vår strävan att göra våra kunders affär så heltäckande och lönsam som möjligt. Medielandskapet blir alltmer komplext och det är viktigt för oss att ihop med våra kunder navigera rätt för att de skall vinna sitt marknadskrig, säger Johan Eidmann vd på Bizkit Wisely, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

WiselyBizkit

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev