Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Betsson till Isobar

Spelbolaget Betsson utökar samarbetet med Isobar.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Publicerad: 10 Januari 2014, 14:12
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:52

Ämnen i artikeln:

Isobar

Efter ett antal projekt tillsammans med senaste åren, har spelaktören Betsson nu valt att teckna ett långsiktigt avtal med digitala byrån Isobar.

Avtalet omfattar Betssons hela portfölj, med varumärkena Betsson, NordicBet, Betsafe samt Sverige/Norgesautomaten, och gruppen blir därmed en av Isobars största kunder.

– Betsson är en stor och kunnig digital annonsör. Det är väldigt kul att de väljer att utöka samarbetet med oss, säger Isobars byråchef Nils Andersson Wimby till Dagens Media.

Samarbetet omfattar både digitalt kampanjmaterial och kampanjsidor, till strategiskt arbete och rådgivning kring sociala medier.

– Vi kommer att göra projekt ihop löpande och hålla en tät dialog. 2014 är ett extra spännande år att jobba med ett spelbolag, med både OS och fotbolls-VM.

Ämnen i artikeln:

Isobar

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.