Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag30.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Best Western Hotels väljer Jung von Matt

Publicerad: 9 Augusti 2011, 05:30
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:03

Jung von Matt har fått hotellkedjan Best Western Hotels som ny kund.


Ämnen i artikeln:

Jung von Matt

Avtalet, som tecknades under sommaren innebär bland annat att Jung von Matt ska arbeta med att förnya hotellkedjans grafiska uttryck.

– Det känns otroligt kul att få jobba med Best Western eftersom det är epic brand med en fantastiskt historia; drivna privatpersoner världen runt som driver hotell på ett eget personligt sätt. säger Jan Tallroth, projektledare på Jung von Matt i ett pressmeddelande.

Best Western räknas som både världens och Sveriges största hotellkedja bestående av privatägda hotell och uppdraget innebär också att byrån långsiktigt kommer arbeta med kedjans varumärke.

– Jung von Matt förstod direkt vilka värderingar och attribut som attraherar Best Westerns målgrupp. Vi har höga förväntningar på samarbetet då arbetsgruppen har visat prov på ett mycket innovativt och kreativt arbetssätt, säger Eva Brunnberg,marknadschef på Best Western Hotels i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Jan Tallroth Kundansvarig

Leon Phang Planner

Jon Palmqvist AD

Magnus Andersson Copy

Louise Wikholm operativ projektledare

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Jung von Matt

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.