Gå direkt till textinnehållet

Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Prenumerera


Byråer

ANR kan vinna i Media

ANR BBDO:s kampanj för Ajax.

CANNES LIONS 2017. ANR BBDO har två vinstchanser i Media.


Publicerad 2017-06-20 07:31

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

ANR BBDO har två nomineringar för sin ”Ajax – Clean Tiles” för städprodukten Ajax.

Även Ingo har chans att vinna i Media. Byrån har en nominering för ”Unsuccessful Ticket Sampling” för Folkoperan.

Totalt nomineras 290 bidrag i Media.

Alla svenska nomineringar i Media

”Unsuccessful Ticket Sampling”/ Folkoperan/ Ingo (AOL/Be On)

“Ajax – Clean Tiles”/ Ajax/ ANR BBDO (2 nomineringar)

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.