ANR kan vinna i Media

2017-06-20 09:31 Madeleine Nilsson  
ANR BBDO:s kampanj för Ajax.

CANNES LIONS 2017. ANR BBDO har två vinstchanser i Media.

ANR BBDO har två nomineringar för sin ”Ajax – Clean Tiles” för städprodukten Ajax.

Även Ingo har chans att vinna i Media. Byrån har en nominering för ”Unsuccessful Ticket Sampling” för Folkoperan.

Totalt nomineras 290 bidrag i Media.

Alla svenska nomineringar i Media

”Unsuccessful Ticket Sampling”/ Folkoperan/ Ingo (AOL/Be On)

“Ajax – Clean Tiles”/ Ajax/ ANR BBDO (2 nomineringar)

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt