Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag03.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

ANR BBDO expanderar – värvar tre

Publicerad: 19 Augusti 2016, 06:25
Uppdaterad: 19 Augusti 2016, 06:29

Reklambyrån ANR BBDO stärker upp med tre medarbetare till.


Ämnen i artikeln:

ANR BBDOreklambyråer

I våras värvade reklambyrån ANR BBDO fyra nya medlemmar till sitt kontor i Stockholm, som Dagens Media tidigare skrivit om.

Nu anställer byrån tre medarbetare till.

Linn Svensson som är copywriter går till byrån. Hon kommer senast från Åkestam Host Promenad, där hon främst jobbade med säljdrivande kommunikation för kunder som SAS, ATG och Karamellkungen.

Byrån har även anställt produktionsledaren Johanna Ridemar, från Futurniture där hon främst arbetade med IKEAs sociala medier.

Även Afshin "Affe" Piran som är grafisk designer går till reklambyrån. Hann kommer närmast från State Interactive där han bland annat jobbade med Adidas. Innan dess studerade han på Berghs, där prisades han bland annat med Future Lions när han tävlade i Cannes Lions.

– Vi har en intensiv och spännande höst framför oss, och är superglada över våra nya medarbetare som alla besitter någonting som vi tycker är spännande, unikt och överraskar, säger Pontus Karlsson, vd och delägare på ANR BBDO, i ett pressmeddelande.

ANR BBDO arbetar med kunder som Unionen, Mercedes-Benz, Arla, TCO, Lambi, Comviq och Pantamera.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

ANR BBDOreklambyråer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.