Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Alla krönikor om digitala medier

Publicerad: 25 Maj 2010, 11:32
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:47

Dagens Medias gästkrönikörer analayserar, diskuterar och rekommenderar det som händer inom digitala medier. Läs tidigare krönikor.


"Bra kampanjer syr ihop rätt tjänster" Ellen Sundh, kreatör på Great Works

"Här är webbens sweet spot" Oscar Watz, vd på Relevant Traffic

"Svenska webbyråer måste upp på tå" Elisabet Halming, North Kingdom

"Se sociala medier som möjlighet - inte hot" Caroline Antonsson, marknadschef Dialect

"SEO är sååå 2010" Walter Naeslund, Honesty

"Låt konsumenterna få makten över sökresultaten" Kristina Carlsson, MEC

"Ingen läser bloggar av artighet" Kristin Heinonen, Good Old

"Kasta dig in i diskussionen" Johan Hedberg, Springtime, och Pia Högberg, creative director

"Internet är inget medium" Fredrik Hallberg, Bright Media Agency

"Mikrobetalningar är framtiden" Jerry Silfwer, Springtime

"Ditt bästa är inte alltid gott nog" Gustav Martner, CP+B Europe

"Mät effekten av kreativitet eller bli omsprungen" Lars Johansson, Web Analytics Association

"Gör gåvans väg synlig på nätet" Hannes Hultqrantz, Prat PR

"Låt oss hoppa över klicket" Peter Bergström, Microsoft Advertising

"Ipad banar väg för en digitaliserad medievärld" Kristina Carlsson, MEC

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.