Alcro-Beckers väljer Starcom

Tikkurila Sverige AB inleder samarbete med Starcom.

Nu står det klart att Tikkurila Sverige AB, där varumärkena Alcro och Beckers ingår, inleder ett samarbete med mediebyrån Starcom. Uppdraget innefattar ett helhetsgrepp kring Alcro och Beckers medieköp, mediestrategi, medieplanering samt SEM/Performance.

– Starcom har uppvisat god förmåga att skapa helhetslösningar, från strategisk kommunikation till förstärkning av vårt eget innehåll. Vi uppskattar deras kreativa anslag och skicklighet att arbeta fram innovativa kommunikationslösningar, säger Ulrika Berg, varumärkeschef på Tikkurila, i ett pressmeddelande.

Samarbetet inleds vid årsskiftet.

 

Arbetsgrupp Starcom Sverige:

Liv Sandberg, Client Service Director/Vice vd

Jolanda Warg, Client Service Director

Sara Rothman, TV Rådgivare

Emma Zanderholm, Digital Manager 

Lisa Wolffelt, Digital Planner

Lotta Waldemar, Print & OOH Planner

Johan Stockmarr, Performance Director

Andreas Larsson, Insight Manager

William Sporre, Content Creation

Publicerad 2015-12-18 13.13Uppdaterad 2015-12-18 13.17

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: