Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Byråer

Alcro-Beckers väljer Starcom

Tikkurila Sverige AB inleder samarbete med Starcom.

Frida Nygren

frida.nygren@dagensmedia.se


Publicerad: 18 December 2015, 13:13
Uppdaterad: 18 December 2015, 13:17

Ämnen i artikeln:

Starcom

Nu står det klart att Tikkurila Sverige AB, där varumärkena Alcro och Beckers ingår, inleder ett samarbete med mediebyrån Starcom. Uppdraget innefattar ett helhetsgrepp kring Alcro och Beckers medieköp, mediestrategi, medieplanering samt SEM/Performance.

– Starcom har uppvisat god förmåga att skapa helhetslösningar, från strategisk kommunikation till förstärkning av vårt eget innehåll. Vi uppskattar deras kreativa anslag och skicklighet att arbeta fram innovativa kommunikationslösningar, säger Ulrika Berg, varumärkeschef på Tikkurila, i ett pressmeddelande.

Samarbetet inleds vid årsskiftet.

 

Arbetsgrupp Starcom Sverige:

Liv Sandberg, Client Service Director/Vice vd

Jolanda Warg, Client Service Director

Sara Rothman, TV Rådgivare

Emma Zanderholm, Digital Manager 

Lisa Wolffelt, Digital Planner

Lotta Waldemar, Print & OOH Planner

Johan Stockmarr, Performance Director

Andreas Larsson, Insight Manager

William Sporre, Content Creation

Ämnen i artikeln:

Starcom

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.