Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Åkestam Holsts Audi-kampanj kniper Guldägg

Publicerad: 19 April 2018, 18:39
Uppdaterad: 20 April 2018, 06:08

GULDÄGGET. Kampanjen "Safety Code", som gjorts av Åkestam Holst för Audi, vinner guld i kategorin Mobilt.


Ämnen i artikeln:

Guldägget

Juryns motivering lyder:

"Årets guldäggsvinnare i mobilt visar på kraften som uppstår när varumärken tar ansvar i frågor som rör oss alla. Kampanjen tar sig an mobilanvändandets baksida, och flyttar ansvaret från användaren till de som vill ha vår uppmärksamhet– med bara tre rader kod."

Silverägg

Uppdragsgivare: Betsson Bidragsnamn: Visa Färgerna Byrå: Isobar

Diplom

Uppdragsgivare: IKEA Sverige Bidragsnamn: Perceptiva Banners Byrå: Åkestam Holst

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Guldägget

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev