Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Byråer

Abby Priests penslar vinner Guldägg

Publicerad: 19 April 2018, 17:48
Uppdaterad: 20 April 2018, 06:09

GULDÄGGET. "The Original Brushes of Edvard Munch" av Abby Priest för Adobe vinner i Digitalt.


Ämnen i artikeln:

Guldägget

Juryns motivering lyder:

"Årets guldäggsvinnare i digitalt skapar en länk mellan analogt och digitalt, historia och framtid. Kampanjen tar upp kreativitetens palett av möjligheter, och visar hur teknisk innovation kan hjälpa oss att måla med nya penseldrag."

Samtliga vinnare i kategorin Digitalt:

GULDÄGG

Abby Priest / "The Original Brushes of Edvard Munch"  / Adobe

SILVERÄGG

Åkestam Holst / "Irresistible boring trueview ads" / Ikea Sverige

Forsman & Bodenfors / "Sweden on Airbnb" / Visit Sweden

DIPLOM

Markus / "Bakom fasaden" / Kvinnojouren Ellinor

Åkestam Holst / "Safety Code" / Audi Sverige

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Guldägget

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.