Abby Priest tog hem guld i Echo Awards

2018-10-09 13:23  
Abby Priest på scen i Las Vegas.

Tre svenska vinster blev det i Echo Awards.

Echo Awards, som prisar världens bästa datadrivna marknadsföring, ägde rum i Las Vegas under helgen i samband med konferensen &Then.

Efter prisutdelningen stod det klart att Abby Priest kammade hem ännu ett guld för sin kampanj "The Original Brushes of Edvard Munch" för Adobe. Kampanjen har sedan tidigare bland annat belönats med ett Guldägg.

Creuna och Pool tog hem varsitt silver.

Svenska vinster i Echo Awards 2018:

BYRÅBIDRAGKUNDKATEGORI 
Abby PriestThe Original Brushes of Edvard MunchAdobeBusiness Products and ServicesGold
CreunaThe Period ChallengeEssity Personal CarePharmaceutical and HealthcareSilver
Pool KommunikationsbyråKLM Amsterdam SneakerKLMTravel & HospitalitySilver

Amanda Törner

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Åsikter & debatt