Gå direkt till textinnehållet

Abby Priest tog hem guld i Echo Awards

Abby Priest på scen i Las Vegas.

Tre svenska vinster blev det i Echo Awards.

Echo Awards, som prisar världens bästa datadrivna marknadsföring, ägde rum i Las Vegas under helgen i samband med konferensen &Then.

Efter prisutdelningen stod det klart att Abby Priest kammade hem ännu ett guld för sin kampanj "The Original Brushes of Edvard Munch" för Adobe. Kampanjen har sedan tidigare bland annat belönats med ett Guldägg.

Creuna och Pool tog hem varsitt silver.

Svenska vinster i Echo Awards 2018:

BYRÅ BIDRAG KUND KATEGORI   Abby Priest The Original Brushes of Edvard Munch Adobe Business Products and Services Gold Creuna The Period Challenge Essity Personal Care Pharmaceutical and Healthcare Silver Pool Kommunikationsbyrå KLM Amsterdam Sneaker KLM Travel & Hospitality Silver

Amanda Törner

Reporter

Publicerad 2018-10-09 11.23Uppdaterad 2018-10-09 13.56

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: