Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Abby Priest kan vinna i Creative Ecommerce

Publicerad: 19 Juni 2018, 09:40
Uppdaterad: 19 Juni 2018, 09:40

Adobe återskapar Edvard Munchs 100 år gamla penslar i ny global kampanj. Foto: Adobe

CANNES LIONS 2018. Byrån har en vinstchans med kampanjen "The original brushes of Edvard Munch".


Ämnen i artikeln:

AdobeAbby priest

Under den andra dagen av Cannes Lions släpps nomineringarna i kategorierna Film Craft, Digital Craft, Industry Craft, Entertainment, Brand Experience & Activation, Entertainment for Music samt Creative Ecommerce.

I kategorin Creatice Ecommerce har byrån Aby Priest chans att vinna för kampanjen "The original brushes of Edvard Munch" för Adobe.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

AdobeAbby priest

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.