Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Så täljer du guld med din utomhuskampanj

Så täljer du guld med din utomhuskampanj

Tillsammans med Benjamin Ingrosso lyckades utomhusbolaget Clear Channel engagera unga från norr till söder under två veckor i maj. Kampanjen drev tusentals signups och ledde till över 50 000 interaktioner. För Dagens Media berättar Clear Channels marknadschef Anna Wiksten om arbetet med marknadsföringen av den digitala live-upplevelsen – steg för steg.

Publicerad: 22 juli 2021, 06:21

Ämnen i artikeln:

Clear ChannelRedgert Comms

Clear Channels marknadschef Anna Wiksten berättar att den digitala utomhuskampanjen med Benjamin Ingrosso är uppbyggd i tre delar.

I mitten av maj syntes den hajpade svenska artisten Benjamin Ingrosso på 1 188 digitala reklamskyltar runtom i Sverige på gator och torg. På skärmarna bjöd han personligen in till

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.