torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Så lyckades Globalconnect tränga igenom bruset genom att ge kunden huvudrollen

Hur lyfter man bäst de företag som lyckats använda den digitala transformationen till sin fördel? Jo, man låter dem berätta om det själva. Next states vd Johan Åberg, berättar om arbetet bakom kampanjen ”Den blomstrande kedjan”.

Publicerad: 5 maj 2021, 05:22

Ämnen i artikeln:

Johan Åberg

”Vi såg behovet av att bidra med en 'storytelling' som intresserade Globalconnects kunder”, berättar Johan Åberg, vd på Next state, som har arbetat med sälj- och marknadsföringskampanjen ”Den blomstrande kedjan”.

Företaget Globalconnect arbetar för att företag, organisationer och hela samhällen ska fungera bättre i en mer uppkopplad verklighet. Tillsammans med kommunikationsbyrån Next State – som hjälper B2B-företag – lanserade de

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev