Guide
Så lyckades Globalconnect tränga igenom bruset genom att ge kunden huvudrollen
Hur lyfter man bäst de företag som lyckats använda den digitala transformationen till sin fördel? Jo, man låter dem berätta om det själva. Next states vd Johan Åberg, berättar om arbetet bakom kampanjen ”Den blomstrande kedjan”.
Publicerad: 5 maj 2021, 05:22
Ämnen i artikeln:
Johan Åberg”Vi såg behovet av att bidra med en 'storytelling' som intresserade Globalconnects kunder”, berättar Johan Åberg, vd på Next state, som har arbetat med sälj- och marknadsföringskampanjen ”Den blomstrande kedjan”.
Företaget Globalconnect arbetar för att företag, organisationer och hela samhällen ska fungera bättre i en mer uppkopplad verklighet. Tillsammans med kommunikationsbyrån Next State – som hjälper B2B-företag – lanserade de
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.