Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Guide

Så blev Ica-banken ett datadrivet bolag – steg för steg

Så blev Ica-banken ett datadrivet bolag – steg för steg

De har skapat en helt ny analysorganisation, köpt nya verktyg och anställt en ny chef. Men det är nu Ica-banken står inför sin största utmaning. Frida Thomasson, customer value specialist på Ica Banken, berättar om företagets resa mot ett mer datadrivet arbetssätt.

Publicerad: 17 Mars 2021, 06:31

Ämnen i artikeln:

ICA

Frida Thomasson, customer value specialist på Ica Banken, berättar för Dagens Media om företagets resa mot ett mer datadrivet arbetssätt – steg för steg.

Montage: Jonna Thomasson + skärmdump Ica Banken + Grafik Tom Fägrell

Med sina 20 år är Ica Banken rena ungdomen jämfört med de gamla svenska storbankerna. Men bara för att man är ung och född digital har man inte allting gratis,

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.