Guide
GUIDE: Så lyckades Aller Media med liveshopping-koncept med Elle-bloggare
GUIDE: Så lyckades Aller Media med liveshopping-koncept med Elle-bloggare
Att via liveshopping gifta samman två profilerade influencers och Elle-bloggare med skönhetsföretaget Bangerhead gav stark effekt, enligt Ida Antebro, head of influencer marketing på Aller Media som äger Elle. ”Vi fick till en perfekt matchning mellan konsument och produkt”, säger hon.
Publicerad: 1 mars 2021, 06:37
Ida Antebro, head of influencer marketing på Aller Media, berättar om att mediehusets liveshopping-koncept med två Elle-bloggare och influencers och skönhets- och hårvårdsföretaget Bangerhead, som säljer skönhetsprodukter på nätet.
Foto: Aller Media
Liveshopping, ursprungligen ett kinesiskt shoppingfenomen, är ett snabbt växande format. Live-shopping var i slutet av förra året värd runt 66 miljarder dollar, enligt bland andra CNN.
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.