söndag26 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Framgångsreceptet bakom Beijers podd

Avsaknaden av medier riktade till hantverkare fick Beijer Bygg att starta sin egen podd och därefter en egen Youtube-kanal. ”Det är ingen hantverkare som tittar på ‘Arga snickaren’ – det är ju ett konsumentprogram”, säger Beijer Byggs marknads- och kommunikationschef Elisabet Heinrich.

Publicerad: 2 mars 2021, 10:12

Ämnen i artikeln:

Youtube

Beijer Byggs marknads- och kommunikationschef Elisabet Heinrich ger sina bästa tips för att lyckas med sin contentsatsning.

Bokutgivning, podd och Youtube är pusselbitarna i byggkedjan Beijer Byggs contentsatsning. Resan har bjudit på utmaningar, men har också resulterat i ökad kundlojalitet. Beijers marknads- och kommunikationschef bjuder på sina

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev