Guide
Framgångsreceptet bakom Beijers podd
Avsaknaden av medier riktade till hantverkare fick Beijer Bygg att starta sin egen podd och därefter en egen Youtube-kanal. ”Det är ingen hantverkare som tittar på ‘Arga snickaren’ – det är ju ett konsumentprogram”, säger Beijer Byggs marknads- och kommunikationschef Elisabet Heinrich.
Publicerad: 2 mars 2021, 10:12
Ämnen i artikeln:
YoutubeBeijer Byggs marknads- och kommunikationschef Elisabet Heinrich ger sina bästa tips för att lyckas med sin contentsatsning.
Bokutgivning, podd och Youtube är pusselbitarna i byggkedjan Beijer Byggs contentsatsning. Resan har bjudit på utmaningar, men har också resulterat i ökad kundlojalitet. Beijers marknads- och kommunikationschef bjuder på sina
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.