Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

E-postmarknadsföring tog Barncancerfondens kampanj till nya höjder – så kopierar du konceptet

Publicerad: 22 juni 2021, 09:47

Men hjälp av en e-postkampanj i fyra steg lyckades Barncancerfonden öka de insamlade medlen med 65 procent jämfört med året innan.

En del älskar det, men många anser att e-postreklam är helt meningslöst. Trots det lyckades Barncancerfonden öka gåvorna till sin julkampanj med hela 65 procent, tack vare e-post, relationsbyggande och en mycket modig liten lucia.


Ämnen i artikeln:

Barncancerfonden

Det finns många saker man kan ha delade åsikter om i dagens samhälle, men det faktum att barn inte borde behöva dö i cancer är det faktiskt ingen som säger

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Barncancerfonden

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.