Guide
E-postmarknadsföring tog Barncancerfondens kampanj till nya höjder – så kopierar du konceptet
Publicerad: 22 juni 2021, 09:47
Men hjälp av en e-postkampanj i fyra steg lyckades Barncancerfonden öka de insamlade medlen med 65 procent jämfört med året innan.
En del älskar det, men många anser att e-postreklam är helt meningslöst. Trots det lyckades Barncancerfonden öka gåvorna till sin julkampanj med hela 65 procent, tack vare e-post, relationsbyggande och en mycket modig liten lucia.
Ämnen i artikeln:
BarncancerfondenDet finns många saker man kan ha delade åsikter om i dagens samhälle, men det faktum att barn inte borde behöva dö i cancer är det faktiskt ingen som säger
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.