Guide
Därför skrotar Höök sin produktkatalog – och ändrar mediemixen helt
Om man själv älskar hästar och ridsport, och har kunder som också gör det, varför då inte prata om det gemensamma intresset snarare än om prylar? Anrika Hööks bytte produktkatalogen mot en ny mediemix – och solnedgångar mot vardagskärlek i stallet.
Publicerad: 26 maj 2021, 05:36
Ämnen i artikeln:
Mindshare”För mig var det viktigt att vi inte bara skulle ersätta produktkatalogen med något annat”, säger Ida Pettersson, till Dagens Media.
På frågan om Hööks marknads- och e-handelschef, Ida Pettersson, själv är intresserad av hästar börjar hon att skratta.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.