tisdag30 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Därför skrotar Höök sin produktkatalog – och ändrar mediemixen helt

Om man själv älskar hästar och ridsport, och har kunder som också gör det, varför då inte prata om det gemensamma intresset snarare än om prylar? Anrika Hööks bytte produktkatalogen mot en ny mediemix – och solnedgångar mot vardagskärlek i stallet.

Publicerad: 26 maj 2021, 05:36

Ämnen i artikeln:

Mindshare

”För mig var det viktigt att vi inte bara skulle ersätta produktkatalogen med något annat”, säger Ida Pettersson, till Dagens Media.

På frågan om Hööks marknads- och e-handelschef, Ida Pettersson, själv är intresserad av hästar börjar hon att skratta.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev