lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Guide

Case: Så lyckas du med ditt nyhetsbrev – här är experternas bästa råd

Nyhetsbrev har seglat upp som ett av de hetaste formaten på mediehimlen. Tre nyhetsbrevsexperter delar med sig av sina insikter för att lyckas med betalbrev. ✓ SvD om baksidan med clickbait i breven ✓ Lars Herlin om utskickstider ✓ Nicklas Hermansson om hur du vårdar ditt brev.

Publicerad: 26 juli 2021, 12:07

Ämnen i artikeln:

SvDSchibsted

Nicklas Hermansson, Jonas Ekblom och och Lars Herlin ger sina bästa tips för lyckade nyhetsbrev. Foto: Pressbilder + Getty Images

Nyhetsbrev har blivit ett allt mer eftertraktat format de senaste åren. Det har också blivit enklare att skicka nyhetsbrev som privatperson eller exempelvis frilansjournalist – med tjänster såsom Substack, Ungapped

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev