Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Analys

Tre adtechtrender du som publicist måste ha koll på

Publicerad: 23 Februari 2021, 06:36

Foto: Orbon Alija/Getty Images

Analytikern Thomas Baekdal skriver om de största adtechtrenderna som alla kommer infalla under detta år. ”Alla förändrar hur annonsering fungerar i grunden”, skriver han.


Ämnen i artikeln:

ProgrammaticPrenumerationerCookiesYoutubeAppleGoogleMicrosoft

2021 kommer att bli ett väldigt intressant år inom adtech kopplat till publicister, och vi ser tre stora trender som alla förändrar hur annonsering fungerar i grunden. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.