Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Träffa målgruppen i hjärtat – med en purjo!

Publicerad: 22 november 2022, 06:34

När man vinner målgruppens hjärta med rätt tonträff skapas det magi, skriver Joel Pallvik på Packtrain.

Branschen hade mått bra av att tänka till kring både det inre och externa mottagarperspektivet när det kommer till sponsring och partnerskap. Det skriver Joel Pallvik, på Pack Train, och exemplifierar med en aktuell kampanj från Hammarby Fotboll och Köket & Gården.

Ämnen i artikeln:

SponsringToppnyheter förmiddag

Joel Pallvik

joel.pallvik@packtrain.se


I min värld, som handlar om hur varumärken via sport, passion och populärkultur kan bli relevanta för sina målgrupper, pratar vi ofta om aktiveringen. Tyvärr är definitionen ”aktivering” bred och

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev