tisdag28 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Thomas Baekdal: ”Trenden som kommer att definiera de kommande tio åren”

Publicerad: 14 mars 2023, 06:53

Medieanalytikern Thomas Baekdal ser en trend som kommer att definiera de kommande tio åren för publicister.

Att fokusera mer på direkttrafik är bara början på en ny trend. Publicister behöver bredda sig ännu mer, skriver medieanalytikern Thomas Baekdal, och konstaterar att mediehusen även behöver gå utanför publicistiken.

Ämnen i artikeln:

TV4 PlayTiktokFacebookNew York TimesBBCToppnyheter förmiddag

Thomas Baekdal

thomas@baekdal.com


Nyligen stod det klart att TV4 ska fokusera mer på textbaserad journalistik. Detta gör man för att bygga upp TV4 Play, genom att den textbaserade journalistiken ska öka trafiken

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev