Analys
Thomas Baekdal: ”Displayannonseringen måste bli bättre”
Publicerad: 6 december 2022, 06:45
Thomas Baekdal svingar hårt mot programmatisk displayannonsering och kräver att framtidens mediebyråer bidrar till en bättre annonsutveckling.
Mediebyråernas framtida roll är ett fascinerande ämne och jag skulle vilja dela med mig av en historia från den andra sidan.
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.
Redan prenumerant? Logga in