Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Thomas Baekdal: ”Är annonsering framtiden för streaming?”

Publicerad: 29 juni 2022, 05:21

Det finns inte bara en streamingmarknad, utan flera, skriver Thomas Baekdal.

Olika segment av kunder driver streamingmarknaden mot en annonsbaserad modell. Thomas Baekdal förklarar vad som ligger bakom utvecklingen mot en mer spretig och klurig streamingmarknad.


Ämnen i artikeln:

NetflixDisney PlusPluto TVStreamingToppnyheter förmiddag

Det pågår många intressanta diskussioner och trender just nu kretsat kring framtiden för annonsering och streamingaktörer. Netflix, som har drabbats rätt hårt på börsen, har annonserat att en annonsbaserad streamingmodell

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev