Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Stöttar journalistiken e-handeln – eller tvärtom?

Publicerad: 23 juni 2021, 05:44

”När en publicist vågar sig ut på e-handelsmarknaden konkurrerar de på två marknader samtidigt”, skriver Thomas Baekdal.

Foto: Getty Images

Tidskrifter som även ägnar sig åt e-handel måste ställa sig en viktig fråga. Stöder din journalistik din e-handel eller stöder e-handeln din journalistik? Det skriver Thomas Baekdal i sin senaste analys.


Ämnen i artikeln:

e-handel

Stöder din journalistik din e-handel eller stöder e-handeln din journalistik? 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

e-handel

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.