Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Stefan Melesko: Resultat och lärdomar från The Independents resa till att bli helt digital

Publicerad: 6 september 2022, 05:46

Få medieföretag har satsat på en renodlad digital utgivning där man tar betalt av läsarna. Stefan Melesko, som har studerat den övergång från print till digitalt som ”The Independent” har gjort, undrar varför – och tittar på vad vi kan lära av den brittiska tidningen.


Ämnen i artikeln:

Toppnyheter förmiddag

Bakgrund

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter förmiddag

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev